Ogłoszenie

Team JDM z dniem 9-11-2009r jest nieaktywny do odwołania!

#16 2009-03-15 09:13:23

Doctor

Kierowca

3554385
Call me!
Skąd: Krosno
Zarejestrowany: 2008-12-06
Posty: 136
Punktów :   

Re: Honda Civic

a moze macie gdzies jakas strone z tym waszym torem bo bym chcial zobaczyc jak to wyglada;p


http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i25/2564_5lo.jpg

Offline

 

#17 2009-03-15 10:28:27

kubsztyk

Użytkownik

3370138
Call me!
Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2008-12-03
Posty: 19
Punktów :   

Re: Honda Civic

Tomkoch, mój kumpel ma do sprzedania cifa 5 gen 1.3 75KM, trzydrzwiowa, turkusowa, po wymianie rozrządu, bdb stan, za 6500.

Ostatnio edytowany przez kubsztyk (2009-03-15 10:28:41)


http://images26.fotosik.pl/273/13ea4f9f8d23d143.jpg

Offline

 

#18 2009-03-15 13:11:25

tomkoch

Użytkownik

8239360
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2009-03-02
Posty: 30
Punktów :   

Re: Honda Civic

No nie musi być Ale chciałem zapytać o zdanie po prostu jako, że Adebayor ma Honde A Mondeo za duże chyba bo silnik najlepiej max 1.5

Offline

 

#19 2009-03-15 13:35:31

PTR

Użytkownik

5751319
Zarejestrowany: 2009-02-28
Posty: 58
Punktów :   

Re: Honda Civic

mondeo min 1.8 ale z LPG i nieźle jest

E: no chyba ze masz wstręt do gazu

Ostatnio edytowany przez PTR (2009-03-15 13:37:51)

Offline

 

#20 2009-03-15 13:42:43

Adebayor

Użytkownik

2421134
Call me!
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2009-01-30
Posty: 235
Punktów :   
WWW

Re: Honda Civic

Dobra, to jazda troche sie naczytasz :-)

Jako że tak posiaddam Honde bo ta honda to moze marzenie z dziecięcych lat, i jedyny środek transportu którym mógłbym sie poruszac, i nie jest ona dla mnie czymś co mnie przenosi z punktu A do B :d to coś więcej ..


jeżeli masz 5k możesz pomarzyc o dobrym sedanie, najlepiej z silnikiem d16z6 czy vtec'iem o mocy 125km, taki byłby naj optymalniejszy, bo auto bardizej fajne, dużo miejsca w środku i jak na te roczniki bardzo dobre wyposażenie i komfort jazdy, wahacz i swożnie dobrej filmy montowane także w dobrych układach, także z zawieszeniem z sedanie nie masz się co martwić. śilnik w zależności jaki kupisz.
w skórcie dobre auto, ale takie rodzinne.. liftback, to już na dłuższe czasy.. coupe :-) lans i jeszcze raz lans .. ponadczasowa buda, najlepszy desing nadwozia tej generacji, po porostu perfecto :-) ale na niego z 10k musisz miec zeby dobrac zdrowe d15b7 albo d16z6 :_ bo na vti nie licz bo takie to po swap'ie


wiec tak :-)
liftback - odpada, z racji tego ze napewno nie masz 30/40 lat, by jeździć spokojnie po miejscie z żonką od A do B
sedan - można, trzeba by dobra wydać na dzieńdobry by doprowadzić go do 'perfecto' stanu, tylko że za 5k cieżko by znaleśc takiego w miare dobrym stanie.. musiałbyś dłużo szukać, i pewnie znalazłbys ale z silnikim 1.5. sedan nie nadaje sie na tor ani na sportową . szybką w zakrętach jazde .. zero komfortu za duży tyłek , zero frajdy
coupe - buda dobrze trzyma się drogi, prawie perfecyjnie jeżeli masz opony przód215/215tył to po prostu jedziesz jak na kleju, idzie dorwać d15b7 za 6/8k ale takie auta to padła, musisz na dzieńdobry zazwyczaj robić remont zawieszenie, tuleje wahaczy, swoznie drażki, do tego dojdzie rozrząd, może silnik kopcic to już koszty razem tak około 2/3k by zrobic to na lepszych zamiennikach .. wychodzi i tak 10 k
hatchback - no tutaj tego na naszym rynku jest masa, po porostu ogrom, poczynając od d13b2 (1.3) do wersji VTI (marzy )
idelano auto do jazdy po miescie, jak cie jakis kierownik wkuriw do podkurwiania i jego, nie samowiecie jak coupe trzyma sie drogi, dynamicznie, w srodku przejżysty :-) ogolnie to kocham to auto i kazdego mógłbym przekonać do jego zakupu ale nie o to chodzi

powiem ci o mojej, mam 1.3 kupiłem dobry egzemplarz, sprowadziłem z niemiec, tutaj było już 5k do tego opłaty, zamknałem się w 7k
jak sie póżniej okazało dobry egzemplarz to był chwili z budy, środka i zawieszenia bo śilnik rozwaliłem w drodze do domu (przekręciłem panewki)
ale silnik nie był problemem bo jestem w klubie juz od ponad dwoch lat, znajomi sprawdzając rozbieraja i cześci do tego jest masa, także na 3-ci dzień mojego nowego auta, miałem już wsadzony nowy silnik, takim sam, bo nie chciałem bawić się z wiazakami i bakiem..
zawieszenie, przez cały okreś użytkownia, do dzisiaj, to prawie rok wymieniłem tylko przednie tuleje wahaczy, i klocki przednich tarcz .. to jest wszystko co włożyłem w zawieszneie
silnik, do dzisiaj chodzi a często krece go do 8 tys obrotów, nie żre mi ani grama oleju, nic, kompletnie :-) ale to zaleta 1.3 w sumie
środek, mam czarną tapicerkę znaną z wersji noblesse, trzyma się,  mam do niej preparacik, i jest ok..
w sumei tyle, za 3 tyg auto maluje to o budize nie bede ci mówil ze jezeli nadkola nie sa nacynkowane to lubi jest strasznie Ruda grażyna i zjada je w tępie błyskawicznym


w skrócie za 5k wezmiesz dobrego hatchback'a
1.3 - napewno.. moc 75KM, 300zł i będziesz miec ~83km :-)/
spalanie
(moje:
-spokojna jazda do 3 tyś obrótów= po miescie-7/7,5 l.
- miesany z przewaga na targanie= do 10 l.
- trasa = jechalem ze stała predkościa 110km/h 5 bieg 2.5 tys obrotów przez równe 100km i spalił mi dokładnie 5.1 l/100 :-)

zawiszenie - ok , do wymiany mozesz miec tuleje wahaczy, ew drązki tak to powinno byc ok
silnik - także ok, moze pocic sie sie uszczelka pod pokrywa zaworów, nic szczegolnego wymiana kilka zloty i po problemie
buda, zwroc uwage na nadkola, jesli nie sa ocynkowane to szybko RUDA grażynka bedzie chicala je zjesc , tak to powinno z nia byc wsyzstko ok
srodek :-) wedle uznania sobie dobiezesz, mozliwosci je wiele :-)


1.5 moze ci sie uda, ale duzo dolozysz oprocz rejestracji, silnik moze kopcic bedzie do remonto, zawiszenie moze byc wystukane. ogolnie to musialbys dobrze trafic i to naprawde miec farta zeby dorwac dobre zdrowe 1.5 :-)


1.6 vtec, zapomnij :-) za 5k to kupisz silnik z zawieszenie do tego auta :-)


vti :-) bardziej zapomnij, 5k to kosztuje sam silnik :-)


na razie tyle czekam na wiecej pytan z twojej strony, bo nawet sie pogubilem juz co tu popisałem
przepraszam za pisownie, nie lubie pisac na lapie

Offline

 

#21 2009-03-15 16:19:08

Doctor

Kierowca

3554385
Call me!
Skąd: Krosno
Zarejestrowany: 2008-12-06
Posty: 136
Punktów :   

Re: Honda Civic

a to ja mam pytanie;p  civic 1.3 kreci sie do 8 tyś? bo jak tak to moze tez o civicu pomysle;p ja tak kiedys myslalem o vti ale starsznie drogie;/ czyli tak mowisz ze polecasz 1.3  a ten niebrakuje mu mocy?

a wlasnie mowisz hatchback czy jkos tak;p;p ael ten 3 drzwiowy?;p niew eim ja sie tak nieznam bo hatchback to mi sie kojazy 4 drzwiowy aa takiej chondy chyba neiwidzialem a moze niewime;p

http://allegro.pl/item581282123_honda_c … tingu.html  o taki sie kreci do 8 tys? ;p ja tak z przypadku pytam ;p

Ostatnio edytowany przez Doctor (2009-03-15 16:23:21)


http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i25/2564_5lo.jpg

Offline

 

#22 2009-03-15 16:59:51

bart

Użytkownik

4657962
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-12-03
Posty: 25
Punktów :   

Re: Honda Civic

Czemu akurat ma do 8miu sie krecic?

Offline

 

#23 2009-03-15 17:25:43

Doctor

Kierowca

3554385
Call me!
Skąd: Krosno
Zarejestrowany: 2008-12-06
Posty: 136
Punktów :   

Re: Honda Civic

bo tak anpisal to sei pytam;p


http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i25/2564_5lo.jpg

Offline

 

#24 2009-03-15 18:46:36

bart

Użytkownik

4657962
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-12-03
Posty: 25
Punktów :   

Re: Honda Civic

Yhy.
Adebayor, a takie 1.3 to chyba nie przyspiesza wogole? Jakie to ma osiagi?

Offline

 

#25 2009-03-15 20:31:05

Adebayor

Użytkownik

2421134
Call me!
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2009-01-30
Posty: 235
Punktów :   
WWW

Re: Honda Civic

egh .. chłopaki


1.3 ma gaźnik, czym się różni od śilników 1.4 wzwyż i 1.5 wzwyk bo maja wtrysk !

a kreci się do 8-miu ? możesz i nawet do 15 go przekręcić, ale nie gwarantuje ci że silnik to wytrzyma, a już tłumacze
gaźnik bo taki w 1.3 jest, nie ma odcięci przy okreslonej liczbie obrotów, przy wtrysku już tak, daltego sie tak kręci ..

a czy jedzie do przodu, no jedzie, 75km seryjnie, jak się wąskie kapcie założy to sie troche odpycha, nie wymagam wiele, bo taki VTi to  już potwornie sie odpycha i wciska w fotel :-)


i to co pokazales to wlasnie civic 5 gen hatchback :-)


co do osiągów nie narzekam, narazie 1.3 mi wystarcza, co prawda szybko sie nudzi.. takie VTi tez się nudzi po czasie :-)
w planie mam na przekladke silnika z coupe czyli d15b7 majacego 101km, i podmuchanie w niego jakies 0,4 bar'a :-) ale to tak za rok może dwa ... schodami na strych :-)

Offline

 

#26 2009-03-15 20:35:21

Doctor

Kierowca

3554385
Call me!
Skąd: Krosno
Zarejestrowany: 2008-12-06
Posty: 136
Punktów :   

Re: Honda Civic

znaczy tren 1.3 nie ma odciecia wogole seryjnie tak? nie wiem ja sie nic nie znam odrazu mowie;]

ale chyba jednak zostane przy tym zeby kupic soebi swifta gti;p bo on to sie o ile mnie pamiec niemyli kreci do 8 tys;p

Ostatnio edytowany przez Doctor (2009-03-15 20:37:13)


http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i25/2564_5lo.jpg

Offline

 

#27 2009-03-15 20:50:52

bart

Użytkownik

4657962
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-12-03
Posty: 25
Punktów :   

Re: Honda Civic

Przyjzyj sie wykresom mocy & momentu, a potem odpowiedz sobie, czy warto do tych 8tys wogole krecic
Mialem pewien czas swifta gti, skarbonka bez dna. Za ta kase nie masz co kupowac, bo beda to szroty przeokrotne. Najslabszy punkt kazdego swifta, to blacha. A tak poza tym, to zapierdala.

Offline

 

#28 2009-03-15 20:56:43

tomkoch

Użytkownik

8239360
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2009-03-02
Posty: 30
Punktów :   

Re: Honda Civic

No właśnie na taką opinię czekałem . Jakie to ma osiągi. Wg. autocentrum 11,3. Silniki z serii D16 to chyba raczej odpadają właśnie ze względu na cenę, + to, że wolałbym mniejszy silnik bo też oc mniejsze będzie, także 1.3 będzie chyba dobrym wyborem jak odradzasz 1.5. Tak apropo to mam pytanko co do tego silnika - on jest na gaźniku, 1-punkcie czy wielo bo na civicklub jest w chuujjj tych wersji i nie mogę się połapać, wogóle opinie o tym silniku są raczej niepochlebne. Jeszcze jedno co do silników. Ten D15z1 dobry jest? To ten Vtec -e czyli niby jakiś ekonomiczny ale piszą, że słabe osiągi ale chyba nie gorsze niż 1.3? Hmmm co ja tu jeszcze miałem pisać.... Oooo ... Po czy poznać silniki D15... tzn jakie taki silnik oznaczenie ma, bo jak nie wezmę 1.3 to chcę 1.5 na wtrysku pełnym.

I to będzie chyba raczej hatchback. Ale jeszcze nie wiem. Np. na giełdzie dziś byłem i były ze 2 Civiki jeden 92, sedan 1.5 vtec-e, ale strasznie zaniedbany. A tak wogóle to normalne, że jak na zimnym się odpali to gdzieś na ~ 2k obr. wchodzi? I właśnie się pocił trochę przy usszczelce pokrywy zaworów.

I ten 2 to 95 rok, ale VI gen, liftback 1.4 ale na małym wypasie nawet elektr. szyb nie miał za 8k stał. Na razie tyle jak sobie coś przypomnę będę pisał:)

Offline

 

#29 2009-03-15 21:00:20

bart

Użytkownik

4657962
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-12-03
Posty: 25
Punktów :   

Re: Honda Civic

tomkoch napisał:

... on jest na gaźniku, 1-punkcie czy wielo ...

Albo gaznik, albo wtrysk (jedno, lub wielopunktowy).

tomkoch napisał:

.... A tak wogóle to normalne, że jak na zimnym się odpali to gdzieś na ~ 2k obr. wchodzi?...

Jak silnik jest zimny, to pracuje na ssaniu i ma wyzsze obroty, ale chyba nie az 2 tys. Chociaz nie wiem, bo nigdy na to nie zwracam uwagi. Za to np. moge powiedziec, ze w motocyklu na ssaniu mam wlasnie ok 2 tys

Ostatnio edytowany przez bart (2009-03-15 21:02:27)

Offline

 

#30 2009-03-15 22:00:29

tomkoch

Użytkownik

8239360
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2009-03-02
Posty: 30
Punktów :   

Re: Honda Civic

No właśnie albo, albo. A ja chcę wiedzieć jak to poznać

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pmps-forum.pun.pl www.uks27katowice.pun.pl www.robaki.pun.pl www.witcher.pun.pl www.gameovertribe.pun.pl